Navigácia
Obsah
Ako sa prihlásiť
Pri organizácii školení a seminárov, kde sa zúčastňuje veľa účastníkov je nesmierne dôležité prihlásiť sa včas a spôsobom, ktorý organizátorom jasne povie fakty ktoré potrebujú vedieť a nezahltí ich nepotrebným, prípadne mu neposkytne potrebné informácie. V tejto súvislosti si Vás dovolíme upozorniť na najdôležitejšie veci spojené s prihlasovaním sa na školenia a semináre.
- najvhodnejší spôsob prihlásenia je prostredníctvom emailu z oficiálnej emailovej adresy organizácie
- prihlášky zasielajte výhradne na adresu rvc@weba.sk a nie napríklad na adresu obecného portálu, z ktorej sú takéto prihlášky systémom automaticky a bez prečítania odstránené nakoľko sa netýkajú služieb obecného portálu
- každý účastník by sa mal prihlásiť samostatne a nie prostredníctvom kolegov, čo v budúcnosti zhoršuje identifikáciu prihlásených účastníkov
- na školenie sa prihlasujte iba raz, ak sa budete prihlasovať na školenie opätovne z dôvodu, že si nepamätáte či ste sa prihlásili, alebo Vás prihlási kolegyňa, ktorej ste o Vašej prihláške nepovedali tak Vám automaticky už k prihlásenej osobe pripočítame ďalšiu osobu. Nie je totiž v našich silách skúmať dôvod opätovného prihlásenia.
- email musí obsahovať tieto veci:
- presný názov organizácie ktorá sa prihlasuje
- termín a názov školenia na ktoré sa prihlasujete
- počet účastníkov - mená nie sú ani potrebné ani rozhodujúce
(sú potrebné len pri akreditovaných aktivitách)
- spôsob akým bude prevedená úhrada účastníckeho poplatku
- dbajte na aktuálnosť a hlavne funkčnosť Vašej emailovej adresy, nedoručené a vrátené emaily z dôvodu nefunkčnosti alebo preplnenia emailovej schránky ďalej neriešime, nakoľko nie je v našich silách túto skutočnosť zmeniť
- na súkromné emailové adresy materiál nedoručujeme, čo je podstata dohody s lektormi
- preposielanie z oficiálnej adresy na súkromnú si musíte zariadiť s organizáciou individuálne
- zaslaný materiál je potrebné si vždy vytlačiť a doniesť na školenie, materiál v tlačovej forme nedistribuujeme (len pre účastníkov, ktorí nemajú zriadený email)
- pri platbe prevodom na účet je dôležité uviesť v správe pre príjemcu presný názov organizácie, za ktorú je platba uhradená. Toto je potrebné hlavne v prípade škôl a školských zariadení, ktoré pravidelne túto informáciu do poznámky pre prijímateľa platby neuvádzajú. Platba sa následne nedá identifikovať a bude vrátená na účet odosielateľa a účastník bude musieť zaplatiť na školení v hotovosti.
- príjmový doklad sa vydáva len účastníkom, ktorí platia v hotovosti, pri prevode na účet Vám ako daňový doklad slúži pozvánka na školenie
- každý prihlásený účastník, ktorý sa na školenie nedostaví a ani sa včas v zmysle STORNO podmienok zo školenia neodhlási je povinný zaplatiť STORNO poplatok. STORNO podmienky sú uvedené na každej pozvánke.
Veríme, že dodržiavaním týchto jednoduchých pokynov prispejete aj Vy k zefektívneniu našej práce s organizáciou školení.
S úctov Vaše RVC